Å,så var det fredag igen

16 juli. Är segt med blogginläggen. Orkar inte engagera mig i värmen. Hoppas det blir lite regn snart, så man kan andas. Har dammsugit och torkat golven i hall och kök. Sopat upp en stor jordhög i sovrummet. Issa lyckades välta en stor blomkruka, som står i en korg med ben, och som absolut inte kan välta. Men det kunde den. Jag ska inte klaga på värmen men....... Jag har ont. Troligtvis är det inte bara värmen. Jag går och spänner mig och kan absolut inte slappna av. Inte ens middagsvilan funkar längre.
I går var jag en sväng ner till Konsum. Handlade lite mer än jag tänkt, så det blev tungt. Som tur var? hade jag fått besök, som stod och väntade på mig. Hon hjälpte mig upp med kassen. Snällt? Ja det återstår att se.
Nu är det bara middagen som skall fixas. Sen blir det inget mer gjort i dag. Kanske loppis i morgon om inte dottern skall jobba. Så, nu vet ni att jag lever. Lite kaffe innan jag kör igång med maten. Återkommer innan nästa fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0