I dag är det fredag 9 juli

Vaknade ganska tidigt idag efter en orolig natt. Rambo har väckt mig, jag vet inte hur många gånger. Pratat och pratat. Hörde stora hundarna som sov ute, så antagligen var det något som inte stämde. Dom brukar inte ligga ute på nätterna. Klockan fyra gav jag mig och gick upp och körde igång perculatorn. Dottern skulle till jobbet så hon gick upp klockan fem och sen tog hon ut alla hundarna innan hon åkte. Jag har kört i gång med helgstädandet. Det går inte fort, men jag har ju hela dagen på mig. Ont, ont men det är bara att ta ett rum i taget.
Varmt i dag också. Nu skulle det verkligen behövas lite regn. Det enda som inte slokar i landen är rabarberna. Dags att ta in en vända till och göra lte saft och paj. Kanske lite kräm. Vet inte om fröken blarrhöna kommer med sonen i dag. Nu har han ju fått hit sina möbler så hon slipper sova på farmors soffa. Ja, det visar sig väl.
Nu skall jag gå ut en kissrunda med hundarna och se´n fortsätta med städandet. Återkommer kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0