Inte måndagkväll

Inte sjutton gjorde jag något nytt inlägg i måndags kväll. Inte på tisdag eller onsdag heller. Lite slött med bloggandet i den här värmen. Tisdag eftermiddag fick jag köra in dottern till folktandvården i Oskarshamn. Hade en tid på onsdagen i Högsby, men fick åka akut till sta´n. Rotfyllningen hon gjorde för väldigt länge sedan, fick hon reda på var dåligt gjord. Så problemen och värken hon haft berodde inte på överbelastning? i tanden, utan inflammation och varbildning. Men nu åkte tandjäkeln ut. 855 kr och ändå behöll dom tanden. Och jag körde bil för första gången på nästan tre år. Fick påbackning om att det fanns mer än tre växlar, men annars gick det bra. Hon vågade troligtvis nte åka med mig inne i sta´n, så jag fick stanna vid lasarettet, så hon fick ta över ratten. Hmmm!!
Jag har fått det ena av sofföverdragen jag köpt på Tradera. Väntar på det andra. Var ett svagt ögonblick inne på att köpa vita, men ändrade mig som tur var. Tog beiga o stället. Lättare att tvätta överdrag än en hel soffa.
Alla jobbar till klockan nio i kväll. Bara jag och hundarna hemma. Dom små hos mig och dom stora hos sig. Vi har nyss varit ute en kisserunda. Dom är inte så intresserade av uteliv så här mitt på dagen. Är nog för varmt för dom också. Jag var till affären på förmiddagen och nu skall jag ta hand om disken och plocka lite. Återkommer kanske senare.

Kommentarer
Postat av: Raffoneblog3473

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-05-09 @ 10:50:22
URL: http://raffoneblog3473.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0