Höstväder

Så var det lördag och ute blåser höstvindar. Blir en regnig och kall Högsbydag. Tur att man inte ska gå. Här blir det väl inte många knop idag. Får kaffefrämmande klockan tio och brukar bli rätt slut efter detta. Främmande och främmande förresten. Varför säger man att, man skall få främmande? Är ju någon man känner. I de flesta fall åtminstone. Inte någon vilt främmande, som dyker in för lite kaffe. Så, jag får kändisbesök i dag. Någon jag känner kommer hit och dricker kaffe.
Gårdagen segade sig fram. Ingen större helgstädning, eftersom huliganerna skulle komma. Men kom dom? Inte alls. Var i alla fall en sväng till Karlsson och till Konsum. Sen hem för lite kaffe och vila. TV på kvällen medan jag väntade på att storsonen skulle dyka upp. Sista tåget från Kalmar var inne halv elva och han var inte med. Så det blev sängen direkt. Vaknade av nybryggt kaffe i morse. Inte helt fel. Dottern har åkt iväg till jobbet och jag skall klä på mig och bädda. Innan det blir hundrastning. Men återkommer kanske under dagen.

Kommentarer
Postat av: Imresara

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-08-02 @ 07:37:50
URL: http://imresara.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0