Måndag morgon och ny vecka

Sov faktiskt ända till klockan sex utan avbrott. Medicin och frukost som vanligt. Hundarna har varit ute och dottern har åkt till jobbet. Skulle på utbildning i dag. Förflyttningsteknik. Ja, inte hur hon själv skall förflytta sig, utan hur dom gamla skall förflyttas. Här blir det väl inte många knop i dag. Har fruktansvärt ont i ryggen. Går bra om jag inte böjer, eller vrider mig. Hade städdag i går och då blir det så här. Flyttade lite möbler också. Helt vansinnigt, men vad skall man göra. Knappast troligt att det kommer en stark man och knackar på dörren och frågar om jag behöver hjälp. Ja, skulle det mot förmodan göra det, så blir han i alla fall inte insläppt. Hujedamej. Med lite envishet och jäklar anamma så kan man fixa det mesta. Ibland är värken värre än vanligt och då är det bara att lägga ner all verksamhet. Tur jag har en dotter som inte kan vara still. Hon far alltid fram med dammsugare, sopkvast och skurtrasa. Fixar och grejar så man blir trött bara av att titta på. Men tacksam för all hjälp jag får.
Nu skall jag försöka få på mig lite kläder och bädda min säng. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0