Regnig onsdag

Vaknade strax före fem. Toabesök, värktabletter och hundrastning. Gick och la mig igen och sov till halv åtta. Frukost och medicinering. Nu har jag gått här på förmiddagen och plockat. Fick upp bordet till symaskinen så jag har plockat fram alla prylar som behövs, när jag skall sy. Nålar, trådar, sax och lite annat plock. Skulle ha gått till affären men det regnar så det får bli senare. Har en liten hittatimaten samling, som jag tänkte lämna tillbaks. En bit plåster, som låg i kaffepaket. Två stenar/tänder i havregrynspåsen och en geting i O`boy paketet. Inte roligt alls.
Nu kom dottern hem från frissan. Har blekt slingor och klippt sig. Jag får väl trotsa vädrets makter och ta mig till Konsum. Återkommer kanske under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0