Solig fredag

Soligt och varmt i dag med. Vaknade för en timme se´n ungefär. Just nu väntar jag på att värktabletterna skall fylla sin funktion. Tar ett tag innan jag börjar fungera något så när normalt. Nä, inget pip och gnäll i dag. Dottern tog ut båda hundarna innan hon åkte till jobbet. Så nu klarar dom sig ett tag. Ingen av dom är särskilt morgonpigga, så dom har trynat in på kudden igen. Själv skall jag börja städa så småningom. Blir inget större tjohej i alla fall. Dammsuga och torka golv. Kanske damma lite. Tar nog ett ordentligt tag till midsommar. Inte för att det blir något särskilt, men midsommarfint vill jag ha i alla fall. Det går fort fram till midsommar och sen går det lika fort fram till hösten och vintern. Är det för att man blir äldre, som man tycker tiden går fortare? Nu får jag nog fylla på min kaffemugg och kolla runt lite bland bloggarna. Kan ju inte bara, vara jag som är vaken. Återkommer nog under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0