Vaken

Jaha, och här sitter jag. Klockan är mitt i natten. Närmare bestämt två minuter över två. Andra gången jag är uppe, sen jag gick och la mig klockan elva. Nu börjar jag ramla tillbaks till nattlivet och det är ingen höjdare precis.
Gårdagen gick i städningens tecken. Dottern körde igång direkt på morgonen med rengöring av köksskåp och målning och sen var det i stort sett bara att följa med. Blev mycket gjort i alla fall. Fick också upp draperiet in till mitt sovrum så jag slipper känslan av att någon står och tittar på mig.
I dag däremot blir det lugnare. Dottern jobbar mellan sju och fyra så då gäller det att koppla ner och ta det lilla lugna. Visserligen kommer LM på förmiddagen men det går nog att hantera.
Nu skall jag i alla fall försöka sova en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0