Lördag

Tomte i badrummet. Köpt på Tradera. Blir nog bra med ett rött duschdraperi och röd toaborste. Äldste och yngste sonen var in till Högsby och hämtade ut ett paket till mig. Rött sängöverkast till min säng. Nu får det gå lite snabbare så jag får börja julpynta.
Vaknade utsövd för en gångs skull i morse. Sovit utan avbrott hela natten. Det var länge sedan. Plockat och grejat lite och skalat potatis. Yngste sonen kom upp med idolkort och autografer från Lasse Stefanskvällen i går. Har väl i och för sig kommit ifrån autografjagandet men lite kul är det ändå.
Nu blir det kaffedrickning nnan jag letar fram dammsugaren. Mycket hundhår är det. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0