6 oktober

Vet inte hur många gånger jag vaknat  natt. Mest benet som värkt. Har i alla fall fått tid för röntgen och även en tid på ögon. Inte på samma dag dock. Det hade ju varit perfekt annars. Röntgen blir den 23. En lördag. Och ögon blir den 27. Veckan efter.
Har inte blivit bättre, trots ökning av medicindosen. Drar mig för att gå ut faktiskt. Gör så jäkla ont att ta sig tillbaks. Så nu blir det bara, det absolut viktigaste. Inte roligt när man får lägga ner allt man klarat förut. Alla pratar om svampplockning. Vill också!!  Lite björnbär och slånbär skulle också sitta fint. Men, men, så är det. Svampen får jag plocka på Ica och Konsum. I deras grönsaksdisk. Björnbär och slånbär, får jag klara mig utan.
Dottern har åkt till jobbet. Småhundarna är morgonkissade och jag har tagit morgondosen av medicin. Och kaffe naturligtvis. Blir väl inte så särskilt mycket gjort i dag. Städdag i går, så det klarar sig till fredag. Blir bara lite av det dagliga plocket + middagsstök. Nu blir det dock en kopp kaffe till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0