Sömntutor



Måndag morgon den 18 april. Hundarna har somnat om efter morgonens första kisserunda. Ser ut att bli en fin och varm dag i dag också. Äldste sonen har åkt och jobbat så idag är hunddagiset öppet igen. Är bara två veckor kvar till dom flyttar till Kalmar. Så då blir det bara jag och dom små kvar i huset.
Förra måndagen var det på dagen tre år, sedan jag började blogga. Tre år!!!! Vart sjutton tog dom åren vägen? Märks att man är i nerförsbacke.
I dag blir det lite städning på förmiddagen. I eftermiddag får jag skjuts av yngste sonen in till Högsby, så jag kan fylla på förråden. Hundmat, kattmat och kattsand är ju så in i bomben tungt. Så det är det absolut bra att få hjälp med.
I går var näst äldste sonen med tre döttrar och hälsade på. Brukar komma in och fika eller äta middag, när dom åker hem till Mönsterås från Sävsjö. I går blev det middag. Kött och potatis. Efter besöket blev det disk och vila och en relativt tidig kväll.
Har också börjat förbereda för resan. Tagit fram kvasten, som skall trimmas lite, samt kaffepannan. Får väl se om någon av katterna vill följa med. Annars blir det väl min gamla tant som får klamra sig fast där bak. Är det fler än jag som skall ut och resa på torsdag, så ses vi säkert.



Kommentarer
Postat av: Annacarin

Nu har det varit den 18 april väääääldigt länge.

2011-04-30 @ 21:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0