1 februari 2011

Ja så var det ny månad igen. Äldste sonen fyller 39 i dag. Är på god väg att varva sin gamla mor. Själv tycker han att, han inte är en dag över 25. Får väl baka en tårta i dag kanske.
Annars rullar det väl på som vanligt. Skall till vårdcentralen i morgon för att diskutera mitt värktablettsintag. Ev blir det visst ett plåster, som tydligen skall fungera upp till två veckor. Får väl ta en diskussion med min doktor. Det blir nog diskuterande i alla fall om min röntgen, som jag avbokade. E skulle skicka mig på magnetröntgen eftersom det var lääänge sedan jag var på det. Men det visade sig att jag bara fått remiss till vanlig röntgen. Vilket jag gjort för inte så värst länge sedan. Men hutlöst dyrt har det blivit i alla fall. 250 kr för ett läkarbesök.
I dag tror jag inte det blir så värst mycket gjort. All jul är bortstädad och julgardinerna är också nedtagna. Utom i köket och takfönstret i hallen. Men det kommer så sakteliga. Nu blir det i alla fall en kopp kaffe till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0