Knähunden Rambo



Här har lördagen rullat på. Dottern åkte tll jobbet runt elva. Sen var det slut med knäsittande för Rambo. Fick oanmält besök precis när jag städat klart. LM kom och ville låna toaletten. Hade varit på antikkaféet och där har dom tydlgen ingen toalett. Så det blev ett långt toastopp. Har nyss gått hem. Jag har varit ute med hundarna och värmt upp lite spagetti sen i går. Blir ingen matlagning alls i helgen. Både son och dotter jobbar. Tur att  jag har lite rester i frysen. Känns inte särskilt inspirerande att laga mat till mig själv. Men det är väl bara att vänja sig. Är bara två veckor tills flytten. Sonen bor ju  och för sig kvar i sin lägenhet. Men han jobbar ju på restaurang och äter där.
Nu ska jag ta en kopp kaffe och lägga upp benen en stund. Har alltid vilotid mellan två och fem och då svarar jag inte ens i telefonen. Återkommer väl kanske senare.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0