Packa och flytta.....

skulle jag också vilja göra. Men än har jag inte hittat den perfekta lägenheten. Ja, för mig alltså. Kanske har lite för stora och orimliga krav. Eller så beror det på att det blir för jobbigt. Dottern har i alla fall packat färdigt och flyttar på tisdag. Yngste sonen med sambo, är nästan färdigflyttade och jag är kvar. Är hundvakt, till huliganhunden Zacke, hela helgen. Äldste sonen jobbar ju i Kalmar.
I dag blir det inte ett jota gjort. Städade lite i går, men tycker väl inte det är någon idé med en storstädning. Skall ju flytta runt möbler till veckan, när dottern flyttat ur sitt pick och pack.
Det blir nog bara datatid och lite matlagning. Ev lite bakning och naturligtvis rastning av hundar. Nu blir det i alla fall kaffe och tidningsläsning. Återkommer kanske under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0