Vår???????

Här fortsätter det att töa. Termometern står stadigt på +. Har inte sett någon väderprognos sedan förra veckan. Tror det var på 1:an meterologen sa att han "trodde" det skulle bli kallare. Läste i Aftonbladet i går att, folk ställer bilen och snörar på sig skridskorna i stället. Jag håller mig inomhus och går bara ut och halkar när det är absolut nödvändigt.
Vaknade kvart över fem i morse så kaffe och medicinering är avklarat. Hundarna tog äldste sonen ut innan han åkte till jobbet. Blir väl en dag med inget särskilt att göra. Dottern städade hela lägenheten i går, så i dag blir det bara matlagning, disk och det obligatoriska plockandet. Har i alla fall börjat plocka undan lite julpynt. Tar undan lite pö om pö, där jag går förbi. Nu skall jag fylla på min kaffekopp och sätta mig vid köksfönstret och kolla på dom bilar som inte tar sig upp från Västergatan. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0