Regnig fredag

Här har bloggtorkan slagit till ordentligt. Ingen inspiration alls. Vaknade i natt av att det ösregnade och regnet har fortsatt hela förmiddagen. JAG tycker det är toppenväder (om jag slipper gå ut). Hundarna däremot är inte lika förtjusta. Vita avskyr regn lika mycket som bad i badkaret. Rambo tycker varken bu eller bä. Finns det bara nå´t intressant utanför får det vara vilket skitväder som helst.
Just nu sitter jag och väntar på att någon av sönerna skall hämta upp mig för vidare färd in till Högsby. Blev en något rörig dag i dag. Näst äldste sonen skulle på  skolavslutning i Mönsterås. Motorcykeln startade inte så yngsta sonen fick dra iväg till Sävsjö kl halv sex i morse. VC  vid tjugo över åtta, skolavslutning halv tio, kolla på lägenhet i Högsby kl nio, hämta släpkärra kl ett, möte kl två och däremellan hämta upp mig för shopping. Funkar inte alls. Tror jag.
Lägenhetstitten slutade i alla fall med att alla flyttar 1 augusti. Sonen med sambo och son, flyttar till Högsby och jag flyttar till deras nuvarande marklägenhet. Skall nånting göras skall allting ske på en gång. Fick  i alla fall min sista hyresavi för den här lägenheten i dag. Till midsommar har jag bott här i elva år. Skall bli så skönt att komma ner på marken. Inte likja roligt att packa och flytta. Men det löser sig. Har ju många barn.
Blir nog en kopp kaffe medan jag väntar. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej Mi!!



Var ett tag sen vi hördes av, har hållt lite småkoll på dig via din blogg dock. Hörde att min far pratat med dig om släktträff. Det ska bli kul i a f och träffas igen.. :D

2011-06-17 @ 13:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0