Samsas



Gäller också i hundvärlden. Har man en favoritplats, som samtidigt är någon annans favoritplats, och denne andra är så mycket större, ja då får man böka hop sig.
Natten har inte varit någon höjdare. Trots värktabletter, med påfyllnng klockan fyra, och sömntabletter har natten vart för jäklig. Ont så jag höll på att flippa ut. Får nog ta städning och tvätt på separata dagar. Blev lite för mycket. Ändå fck jag hjälp att ta upp sista maskinen tvätt. Yngste sonen kom bort med sin modiga hund, Lennart, som är barnsligt rädd för Vita. Fram till mig törs han inte gå. Då hugger hon direkt. Ser lite fjompigt ut faktiskt när 26 kg Lennart backar för 3,5 kg Vita. Så det är så sant, som det är sagt. Storleken har ingen betydelse.
Blir nte mycket gjort  dag. Men så gjorde jag ju så mycket mer i går. Skall tll yngsta sonen på eftermiddagsfika. Annars blir det lugnt. Nu skall jag nog försöka sova en timme, så jag inte blir grinig och lättirriterad. Återkommer nog framåt dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0