Onsdag



Sov gott och länge i natt. Mår bättre när medicineringen är som vanligt. Utan läkare får man sköta doseringen själv.
Min lilla tant fick spelet i går kväll och började jaga Issa helt själv. Annars hänger hon ju alltid efter Rambo. Han hade gått och lagt sig under täcket och var inte alls intresserad av någon kattjakt. Men efter flera vändor genom köket och hallen fick dom igång honom också. Snacka om racerbana. Fick stoppa dom till slut. Nå´n ordning får det väl vara.
Var ner till affären i morse och köpte kuvert. Skall skicka iväg lite post, hit och dit. Passade även på att köpa lite benfri fläskkotlett i bit, som jag har skurit upp och paketerat i lagom portioner till mig. Nu tänkte jag dammsuga och få lite ordning innan resan in till Högsby. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0