11 oktober

Solig och fin höstdag. Lite lagom kyligt i luften. Bägge hundarna tog sovmorgon i dag. Rambo brukar vara uppe runt halv fem för första kissrundan. Vet inte om det är hans kastreringschip eller hösten som gör att han blivit lite lugnare. Fick köra upp bägge två vid tjugo över åtta.
Har kört ett varv med dammsugaren. Tvättstugan blir full med björklöv varenda dag och mer på kvällen när jag kör in rollatorn. Tror jag skall börja ha den ute i boden och ta ut hundarna på framsidan.
I dag blir det inte så mycket gjort. Eventuellt lite bakning. I morgon skall jag till vårdcentralen och förnya alla recept och ta lite prover. Måste vara fastande från klockan åtta i kväll, för sockerprovet. Inget kaffe i morgon bitti. Tur jag skall vara där tidigt. Yngsta sonen kommer i kväll för att köra mig i morgon.
Nu blir det lite mer kaffe medan jag funderar över baka eller inte baka. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0