Tillbaka



Lååång bloggtorka. Dagarna har rullat på som vanligt och inget speciellt har egentligen hänt. Mitt, lite småtokiga, barnbarn kommer på besök ett par gånger i veckan och får alla att skratta. Hans grimaser är obetalbara.
Fått hjälp med nedklippning av döda buskar och grävning av rabatter. Planteringen av mina hostor fick dock skjutas upp pga av snöstorm. Vilken påskhelg. Skall försöka få ner dom i dag i alla fall. Annars blir det nog en vanlig slappardag. Inget speciellt inbokat. Provtagning på vc på onsdag och läkarbesök den 16:e. Jord skall inhandlas och land göras färdiga. Är det kanske någon som rensar land och delar plantor, kanske jag kan tigga till mig lite. Nu blev det en mjukstart och jag återkommer snart. Nu kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0