Söndag 3:dje advent

 
Haft ett snabbesök av yngsta dottern, ett ännu snabbare besök av yngste sonen o barnbarnet samt ett långt samtal med näst äldste sonen och äldsta dottern. Så söndagen har rullat på. Har inte hunnit med att bädda eller baka, som var meningen, Men dagen är ju inte slut än.
 
Rambo och Vita tar det lugnt som vanligt. Inte alls sugna på att gå ut i blasket som blivit av tövädret. Hoppas bara snön ligger kvar till jul.Vore för tråkigt annars.
Har en katt som driver mig till vansinne med sitt gapande. Har gett henne nytt torrfoder eftersom det vanliga tog slut och det faller inte fröken på läppen. så hon får väl svälta tills jag ska handla på tisdag. Såå tjurig. 
 
Nu är i alla fall min middag färdig. Dags att äta innan jag kör igång. Återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0