Städdag

Fyllde frys och kyl i går och i dag är det "städdag". Dvs dammsugning. Någon större apparat blir det inte. Vi skitar ju inte ner så mycket, jag och djuren. Mest katt- och hundhår. Plastskåpet blev inte rensat i går så ev. gör jag det i dag. Har ju ingen tidspress direkt. Dotternhar åkt i väg för klippning och slingning. Tur man inte är i behov av det. Kostar skjortan antar jag. Slutade färga håret för många år sedan, så nu har jag naturligt vita slingor i hela håret.
Så mycket mer än städning blir det nog inte i dag. Ja, skåpet då och ev. bullbak. Får väl vänta och se vad rygg och höfter säger. Tror jag tar mig en kopp kaffe innan jag dammsuger resten av lägenheten. Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0