Måndag och ny vecka

Hösten närmar sig men fortfarande sommarvärme och med den, den jäkla värken. Regnet i går var behövligt men ack så kortvarigt. Slapp i alla fall vattna. 
Dottern ringde i går och hade mejlat över alla kort från lasarettet. Har inte öppnt dom än. Tror jag behöver landa efter helgen, som varit fruktansvärt jobbig. Även om denna natten blev kort så känner jag att jag börjar må bättre. Behövde dom här dagarna att bearbeta och sörja på mitt sätt. Är däremot inte färdig för att titta på korten på Gösta än. Även om det är bilder från bröllopet, som var en fin stund med båda familjerna, så orkar jag inte se Gösta sjuk än. Tror inte jag vill vara ensam när jag tittar på dem. 
I dag ska jag ta itu med lite plock och städning. Gå på promenad med hundarna. Dom stackarna har inte haft det lätt dom här dagarna. Men dom har inte klagat.
 
 
Stordottern ringde i går och eventuellt kommer dom ner. Nästa vecka tror jag det var. Det visar sig. Nu ska jag sätta igång perkultorn och få lite nytt kaffe. Kaffet från i går är inte så jättegott i dag. Återkommer nog under dagen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0