Onsdag och redan skitvarmt

 
Nu får det gärna bli lite svalare ett par dagar. Mycket händer i Jönköping, men allt kommer att lösa sig till det bästa. Orkar inte engagera mig hur mycket som helst. Har börjat sålla bland mina sk "vänner". Känns skönt att äntligen få det gjort.
Saknar min lillGösta. Har gått en hel vecka sedan sist. Får se om det kan bli ett litet besök i morgon när det står shopping på schemat. Saknar min Gösta också naturligtvis. Kommer i vågor att jag aldrig får se honom igen, men livet måste trots allt gå vidare.
I dag blir det väl inte så väldigt mycket gjort i värmen. Dammsugning behövs och ev klippa Vita lite, åtminstone hennes öron. Matlagning kan jag lägga på hyllan i dag. Har lagat mat och portionerat i två dagar, så nu behöver det bara värmas. Skönt. Ingen höjdare att stå vid spisen i värmen. Har tänkt baka och plockat fram recept, men längre än så har jag inte kommit. Väntar på en regnig dag. Nu blir det kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0