Snäll dotter????

 
Har jag snäll dotter eller har jag snäll dotter. I går eftermiddag kom hon ner med cigarretter och en säck hundmat, trots att hon tycker jag ska sluta röka och hon skulle ner i dag för att klippa sig. Får även hjälp med inhandling idag. Har ju färdtjänst, men har ännu inte utnyttjat det. Men det kommer säkert också.
I går kväll hade jag ett långt samtal med grannen ute på bron, tillsammans med miljoner mygg. Berättade vad som hänt i stora drag och namngav personerna det handlade om. Dom ska bara hängas ut. Har även gjort slag i saken och plockat bort en gammal "vän" ur mitt liv. Skulle gjort det för länge sedan, men bättre sent än aldrig. Mer information kommer. Nu blir det en kopp kaffe till innan dammsugning och helgstädning.

Kommentarer
Postat av: Annika

Visst är det trevligt när de små liven (din dotter) hjälper till utan att man ens behöver fråga, likadant med min. Måste dock fråga - städar du varenda eviga dag? Det verkar väldigt jobbigt i mitt tycke ;)

Ha det gott
Annika

Svar: Skojar du eller. När hundhåren följer efter mig utan att hundarna är med då åker dammsugaren fram. Har dessutom två katter som lämnar päls och tussar överallt så ibland är det nödvändigt. Städar inte hälften så mycket som jag gjorde förr.
Marie

2013-07-18 @ 17:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0