Måndag och ny vecka

Tredagarsvecka har jag läst. Har inte kommit på vad det är för helg på torsdag. Men det är ju skit samma.
I går lagade jag det omskrivna pulled pork. Alla lagar visst det. Visst var det gott, men inte såå gott. Inte wowgott. Bara gott. Får väl expirementera med kryddningen, för köttet blir väldigt mört och det är bara att dra isär med en gaffel. 5,5 timme i ugnen gjorde susen.
.
I dag vet jag inte vad det blir. Skulle dammsuga, men ryggen säger NEJ. Har ont så jag mår illa. Issa däremot är det inget fel på. Hon far runt i lägenheten som ett skållat troll. Rambo vill inte vara med just nu så han ligger på soffan. Men framåt kvällen då jäklar blir det fart på honom med.
Får väl kolla om lite mat i frysen. Är inte speciellt hungrig eller sugen på nå´t, men äta måste jag ju. Ett till måste är beställning av insulinpennor. Har bara två kvar.
Men nu, mot frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0